Polityka prywatności
Euro-Eko Media to spółka, która troszczy się o przekazywane dane osobowe i przestrzega Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej RODO), a także krajowych przepisów związanych z naszym funkcjonowaniem. Zgodnie z art. 24 ust. 2 RODO wdrożyliśmy polityki ochrony danych osobowych. Są one poddawane przeglądom i aktualizowane. Uwzględniamy charakter, zakres, kontekst i cele przetwarzania, aby dobrać odpowiednie środki techniczne i organizacyjne, a przetwarzanie było zgodne z krajowymi i unijnymi przepisami o ochronie danych osobowych. Pozwala nam to minimalizować ryzyko naruszeń praw i wolności naszych Klientów, Partnerów i osób, które przekazują nam dane osobowe.
Tworząc stronę internetową mieliśmy na uwadze budowanie dobrej wiedzy o naszym funkcjonowaniu. Dbamy również o to, żeby było to miejsce bezpieczne dla przekazywanych nam danych osobowych.
Wypełniając obowiązek wynikający z art. 13 ust. 1 i 2 RODO uprzejmie informujemy, że:
- Administratorem Państwa danych osobowych jest Euro-Eko Media Sp. z o.o.; ul. Wojska Polskiego 3, 39-300 Mielec; NIP: 8172162626; KRS: 0000387563. Kontakt:
- pocztą tradycyjną na adres: ul. Wojska Polskiego 3, 39-300 Mielec,
- pocztą elektroniczną na adres: eem@eem.mielec.pl.
- telefonicznie pod numerem: (+48) 17 788 77 55.
- Nie wyznaczyliśmy Inspektora ochrony danych. Jeśli chcecie mieć Państwo pewność, że zapytanie dotyczące ochrony danych trafi bezpośrednio do Administratora lub osoby upoważnionej do kontaktu w tym zakresie prosimy o wpisanie w tytule wiadomości elektronicznej „dotyczy danych osobowych” lub taki sam dopisek na kopercie w przypadku poczty tradycyjnej.
- Przetwarzamy Państwa dane osobowe w celu:
- odpowiedzi na wiadomości (wysyłane nasze adresy e-mail) – podstawą prawną jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO,
- przesyłania informacji handlowych – podstawą prawną jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO,
- zawierania i realizacji umów – podstawą prawną jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
- rozpatrywania reklamacji i realizacja odstąpienia od umowy – podstawą prawną jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z ustawą o prawach konsumenta i Kodeksem cywilnym,
- dowodowym – podstawą prawną jest 6 ust. 1 lit. f RODO (naszym prawnie uzasadnionym interesem jest ochrona przed roszczeniami lub formułowanie ewentualnych roszczeń).
- Odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być operatorzy pocztowi w zakresie danych adresowych w związku kierowaną przez nas korespondencją, firmy świadczące usługi dotyczące używanych przez nas systemów teleinformatycznych i oprogramowania w zakresie obejmującym instalację, usuwanie awarii i konserwację sprzętu – ewentualny dostęp do danych jest ograniczany do niezbędnego minimum. W celach dowodowych, gdzie naszym prawnie uzasadnionym interesem jest ochrona przed roszczeniami lub formułowanie ewentualnych roszczeń, odbiorcami danych mogą być współpracujące z nami kancelarie prawne.
- Okres przechowywania:
- dane dotyczące odpowiedzi na wiadomości i przesyłania informacji handlowych będą przechowywane przez 2 lata od udzielenia odpowiedzi – chyba, że wcześniej zostanie wycofana zgoda na przetwarzanie danych osobowych lub skorzystacie Państwo z prawa do usunięcia danych,
- dane dotyczące zawierania i realizacji umów będą przechowywane przez czas trwania umowy, a następnie przez 5 lat,
- dane dotyczące rozpatrywania reklamacji i realizacji odstąpienia od umowy będą przechowywane przez okres wynikający z odrębnych przepisów, które warunkują tryb i czas obu tych form rezygnacji z umowy,
- dane dowodowe będą przechowywane przez okres wynikający z odrębnych przepisów, które warunkują maksymalny czas formułowania roszczeń w konkretnym zakresie.
- Mają Państwo prawo do:
- dostępu do swoich danych i ich sprostowania,
- ograniczenia przetwarzania,
- usunięcia danych, jeśli przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO,
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, jeśli odbywa się ono na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO,
- cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, które dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, jeśli przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO,
- wniesienia skargi do organu nadzorczego (Urząd Ochrony Danych Osobowych), gdy uzasadnione jest, że Państwa dane osobowe przetwarzane są przez Administratora niezgodnie z RODO.
- Podanie danych osobowych przy korzystaniu z naszej strony internetowej ma charakter dobrowolny, jednak ich niepodanie może uniemożliwić realizację celów przetwarzania z punktu 3 niniejszej polityki. W przypadku celów przetwarzania, które nie dotyczą korzystania ze strony internetowej podanie danych osobowych może mieć charakter wymogu umownego. Ich niepodanie może się wiązać z brakiem możliwości zawarcia umowy.
- Nie poddajemy danych osobowych zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
Polityka cookies
- Pliki cookies to małe pliki tekstowe, które są zapisywane na komputerze lub urządzeniu mobilnym podczas korzystania ze stron internetowych. Składają się z szeregu liter i cyfr. Służą przede wszystkim korzystaniu ze strony internetowej i potwierdzaniu, że użytkownik widział określone treści.
- Pliki cookies, które usprawniają funkcjonowanie naszej strony internetowej są wykorzystywane głównie do:
- utrzymania sesji użytkownika,
- zapisania stanu sesji,
- przywrócenia ostatniego widoku,
- wyświetlenia zawartości strony adekwatnej do urządzenia i przeglądarki użytkownika.
- Możemy również zbierać pliki cookies do celów związanych z monitoringiem funkcjonowania i optymalizacją naszej strony. W tym przypadku analizowane są dane dotyczące przeglądarki użytkownika, lokalizacji oraz aktywności dokonywanej na stronie sklepu. Pozwalają one zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy korzystają ze strony internetowej.
- Przypominamy, że użytkownik może samodzielnie zarządzać wykorzystywanymi plikami cookies. Jednak po wyłączeniu obsługi plików cookies niektóre funkcje oferowane przez stronę mogę przestać działać prawidłowo.
- Wyłączenie obsługi plików cookies w przeglądarkach internetowych odbywa się najczęściej poprzez Ustawienia, Opcje lub Narzędzia. Następnie należy wybrać takie pola jak Opcje internetowe, Prywatność czy Preferencje. Z tego poziomu można ustawić opcję nieakceptowania ciasteczek lub ich blokowania. Do tych ustawień najłatwiej dotrzeć wpisując do wyszukiwarki internetowej nazwę przeglądarki, z której Państwo korzystacie i hasło „zarządzanie plikami cookies”.